Måndag

Har precis skrvit ut min engelska uppsatts, så himla skönt att äntligen vara klar! Just nu sitter jag och kollar på tv och väntar på att maten ska bli klar då jag är vrålhungrig, efter det ska jag läsa lite so och sen sova. Nu är det bara två jobbiga dagar kvar i skolan (tisdag & onsdag) sen är det över med alla prov och inlämningar. Efter dessa dagar tar jag sommarlov i förtid. Åh ser så mycket fram emot sommaren, jag ska utomlands till Ungern med mitt hjärta, jag ska åka upp till göteborg och kolla när Andreas och Matilda spelar i gothia cup, jag ska till liseberg/gröna lund, umgås med mina bästa tjejer!! åh vad jag längtar, ge mig sommar nu tack. 
 
 
I lördags var jag och Andreas och kollade på Hannah och Andreas syster cissis bal, dom var så himla fina båda två!! Jag fick dessutom chansen att leka lite fotograf där, så jag fotade allt jag kunde (knäppte också några himla fina på älskling)
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback