5 maj

Första dagen i skolan och en av de jobbigaste också, det blev inte bättre av att jag knappt sov någonting inatt, blev liksom aldrig trött och när jag väl somnade så vaknade jag efter 20 min, hela natten höll det på så tills klockan ringde, ingen aning varför. Vaknade iallafall hur trött som helst och pallrade mig till skolan. Efter skolan åkte jag hem och Andreas följde med, sedan skjutsade jag och mamma han till sin träning på värmbol och väl där passade mamma och jag på att ta en löprunda på 40 min, lite stolt nu i efterhand hehe. Efter det åkte vi hem och jag duschade och fixade mig lite för att sedan ta mig till backavallen och möta upp lelle för att kolla när Matilda spelade match, efter matchen kom Andreas och hämtade upp mig och vi åkte hem till han. Just nu sitter jag och väntar på att han ska duscha klart, sedan ska vi äta, plugga och sova. Förresten på tal om ingenting, jag vill ha dessa skor so bad!! så sjukt snygga, och JA jag kanske är ett halvår efter alla andra men bryr mig inte hejdå 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback