träning

Idag tog jag mig igenom den värsta dagen på hela veckan, så skönt att den äntligen snart är över!! Denna kväll har jag befunnit mig på gymmet där jag sprang på löpbandet i en timme, känns riktigt skönt efteråt men gud vad ont jag kommer ha imorgon. Men jag är glad att jag tog tar i det nu, det var för länge sen jag tränade!! Dags att bli lite motiverad igen! Imorgon är det äntligen den där efterlängtade fredagen, dock kommer jag inte ha någonting för mig alls, blir nog en lugn kväll efter min träning. Ska nog dra igång några serier och bara sitta hemma och mysa med mig själv. Efter träningen idag så känner jag att jag är värd en b&j. Sen på lördag ska jag kolla på damcupen i duveholmshallen tillsammans med mig saknade carro!! så länge sen så det ska bli mysigt! Sen kommer Andreas hit och sover här tills på söndag. pusshej
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback