6 januari

Sista kvällen innan skolan börjar efter lovet och längtan tillbaka till Thailand blir bara större för varje sekund. Ännu värre är ju att jag under lovet har fått plugga på no prov som jag skulle göra "efter lovet", så vet inte när det blir av heller, känns sådär. Dagen idag har inte varit så fartfylld, vaknade upp brevid min finaste vid halv 11, då han snällt nog tryckte in mig mot väggen och sen pratade i sömnen haha. Låg då kvar i sängen och kollade på film tills han vaknade vid klockan ett. Sedan åkte vi in till stan med hans mamma och jag åkte hem. Tog då tag i pluggandet och skrev klart min so uppgift innan vi åkte iväg till mormor och morfar för att fira morfars födelsedag. Kom hem vid ca 21.00 då jag drog igång pluggandet ännu en gång, den här gången no. Nu ska jag sätta igång en film och trötta ut mig innan jag ska sova. Pusshej
ps. idag tappade jag min mobil och spräckte framsidan, klantigt.
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback