2 januari

länge sedan sist, beror på att jag de två senaste veckorna har solat i världens bästa Thailand!! (ska försöka fixa ihop ett inlägg med lite bilder). Kom hem på nyårsafton så direkt när jag steg in för dörren var det bara att rusa in,  sen iväg för att möta upp andreas och sen bytte vi sena julklappar hehe, fick ett superfint halsband och ett par örhängen! Sen var det bara att göra iordning mig innan vi sen åkte iväg till bästa lellis där jag firade in det nya året tilsammans med lelle, carro, matilda, andreas, sara, gustav, fisse och johanna!! Under kvällen fick jag också en supersöt glasprydnad av mina fina tjejer lelle och matilda som en liten present för att jag hade kommit hem, fick den tillsammans med en vidrig plastspindel som de var söta nog att ge mig haha, bästa<3. Vi drog sen ner på stan för att kolla in vad som pågick där. Blev en ganska tidig kväll pga att vi frös och (jag) var hur trött som hälst med tanke på tidsskillnaden så hade det inte blivit någon sömn för mig på ca ett dygn. Sov länge dagen efter, jag och andreas vaknade upp vid 15.30 och satt och dega framför tvn hela dagen. Idag har han varit här men har nu åkt hem för att blandannat träna innan han kommer tillbaka hit och tar hand om mig som förövrigt har gått och blivit förkyld. Nu ska jag sätta mig och plugga, tjoho! pusshej





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback