19 april

Dagen idag har varit såååå seg haha. Har i princip suttit stilla hela dagen, till viss del skönt men ändå jobbigt. Ganska glad att dagen snart är över haha. Imorgon ska jag träffa mina tjejer och ha picnik på gatstuberg innan vi sen tar oss till backavallen för att kolla på match. Efter matchen följer jag med mitt hjärta hem och sen tar vi dagen som den kommer. Ska bli mysigt iallafall. Kan redan nu säga att imorgon kommer bli mycket bättre än idag. Nu ska jag snart ta lite mat innan jag bokstavligen hungrar ihjäl då jag knappt har ätit någonting idag, sen ska jag hoppa in i duschen för att sen dra igång en film och sova. 
tagen för ca 3 dagar sen





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback