17.52

Nu har snart ännu en Tisdag flugit förbi och jag är inte annat än glad. Har just kommit hem ifrån en kall hemfärd ifrån stan där jag var med Agnes och tog en fika, så himla länge sen så det var jättemysigt att få träffa henne! Det börjar verkligen kännas att hösten snart är här, så mysigt! Älskar verkligen hösten, det måste nog vara min favortårstid, alla fina färger, mörkret på kvällarna, kylan, allt är bara jättemysigt! Nu ska jag snart byta om till träningskläder och åka iväg till gymmet och träna lite och känna att jag har gjort någonting nyttigt en dag som denna. Sen ikväll tänker jag plugga lite och kolla på pretty little liars och sova. pusshej 
 
    
 
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback