torsdag

nu har snart hela skolveckan flugit förbi, och är inte annat än lycklig över att det är fredag imorgon. Har idag avklarat det värsta no provet jag någonsing gjort, och det gick förvånadsvärt bra vilket var lång ifrån vad jag trodde. Har också hunnit spendera en del av eftermiddagen med tjejerna i klassen, vi fikade lite och "firade" att de flesta läxorna var över haha. Just nu sitter jag hemma och ska alldeles strax ta ut hunden på en runda innan jag sen ska laga mat till resten av familjen osv. Dagen idag har också varit förvånadsvärt bra, mestadels för att vi fick sluta 14.10 istället för 15.50, men den har ändå varit en ganska glad dag för min del, kan bero på mitt deep talk jag hade igår med mina föräldrar. Imorgon efter skolan följer jag med Andreas hem och stannar där över natten, hihi mysmys! Kommer säkerligen blogga imorgon kväll när jag är där så vi hör, pusshej
här får ni två otroligt charmiga bilder, dagen till ära 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback