Tisdag 8 oktober

Tar en paus i pluggandet och bloggar lite. Idag var planerna att jag skulle åka iväg till tandläkaren och sen träffa mina finaste tjejer Carro och Matilda, men icke, såklart ska mitt huvud strejka och göra himla ont och göra mig helt skakis, usch. Så planerna fick ändras att efter tandläkarbesöket (där jag även fick veta att tandställningen snart kommer på!!) så åkte jag hem, bytte om, och gjorde ett försök tilll att plugga. Ska hänga i ett tag till och plugga in både so och no, sen skriva lite svenska, engelska och läsa lite på hemkunskapsläxan också så att jag kan känna mig lite nöjd sen efteråt, yes. Ikväll ska jag gå och sova tidigt, är helt slut. pusshej





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback