onsdag 17.09

Idag var jag nere på stan tillsammans med Carro, Matilda och Lelle och lunchat, vi gick också runt lite på stan och kikade lite i affärer, fick med mig en skjorta hem hehe så jag är nöjd. Så himla mysigt att träffa mina fina tjejer, dom är bäst! Sitter just nu med datorn i knät och högsta graden av huvudvärk, kollar på pretty little liars och sover lite till och från. Ikväll blir det en lugn kväll utan att göra någonting, ganska tråkigt men kanske nödvändigt nu när jag inte mår så bra. Imorgon har jag inga större planer på vad jag ska göra så det får vi se, sen på fredag åker jag ut till vingåker och sover hemma hos Andreas, om jag inte blir sjuk nu såklart. Sn lördag och söndag har jag inte heller någonting planerat så vi får se vad som händer. Pusshej





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback