17.32

Har nu varit duktig och pluggat ett bra tag och ska fortsätta ett tag till, ska alldeles strax byta om för att sen åka ner och köre ett träningspass tilsammans med Isabelle och vara lit duktig. Har idag haft en dålig dag men har lärt mig att det är sånt man får ta, har också kommit fram till att prata om mina problem gör allt så himla mycket lättare, därför är jag så himla glad att jag har mina fina vänner<3. Längtar supermycket till i helgen då jag kan sluta tänka på det jäkla musikprovet som är på fredag, ska kanske också åka ut till en stuga med carro och matilda och spendera en natt där med mina bästa tjejer, så himla skönt med massa tjejsnack och massa mys!! Men ska nu återgå till pluggandet ett tag till, pusshej
nått att tänka på
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback