16.50

Igåk kväll var jag på fotbollsgalan tillsammans med resten av lagen inom värmbol, det blev en jätterolig och bra kväll, efter galan så följde Andreas med mig hem och sov här. Imorse vaknade vi, gjorde oss iordning och tog oss till skolan. Har nyss kommit hem därifrån och sitter nu med matteboken framför mig och pluggar lote. Skönt som det är så är matte den ända läxan jag har den här veckan och den bockas av imorgon, efter det är det höstlov och de två veckorna efter det är det musikalveckor vilket betyder tre veckor utan vanlig skola och plugg<3. Vid halv 7 ikväll ska jag befinna mig i tallås aulan tillsammans med carro för att kolla på när matilda har någon redovisning av nått slag, blir säkert kul. Sen efter det åker jag hem och sover. Pusshej
 
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback