onsdag

Kör på ett inlägg innan jag snart somnar. Igår var en riktigt jobbig dag med humörsvägningar hit och dit, kvällen sluta med att jag grät floder över allt och ingenting, men så fin som han är som kom finaste Andreas hit och tyckte synd om mig<3. På grund av mitt (vad ska man kalla det) sammanbrott? igår så tog jag mig ändå igenom hela dagen tack var det mina fina vänner och pojkvänn, trots att jag var sjukt trött och kände mig som en levande zombie. Utan alla fina personer i mitt liv skulle jag aldrig klara av såna här stunder. Nu ska jag snart gosa ner mig i sängen och sova, sen imorgon har vi musikal föreställningar, kommer bli skitbra (pepp)!! Pusshej
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback