lördag

Är nyss hemkommen ifrån en tripp till norrköping där jag var och ÄNTLIGEN köpte en ny säng!! Åh är så himla glad då min förra bokstavligen ramlade ihop under nätterna..! Så nu kan jag knappt bärga mig tills den nya sängen kommer!! Ikväll så stannar jag hemma tillsammans med mamma som har gjort illa sin rygg så illa att hon knappt kan stå, så ikväll stannar jag somsagt hemma med henne för att hjälpa henne. Ska bli ganska mysigt faktiskt då det var länge sen bara hon och jag umgicks. Just nu sitter jag framför tvn och kollar på Harry Potter och tar det lugnt, och måste bara säga att jag verkligen älskar det här vädret, lite små kallt och ruskigt, så himla mysigt att sätta sig under en filt och tända en brasa och umgås med folk man tycker om, helt klart det bästa som finns. Pusshej
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback