21.16

Måndag och starten på en ny vecka, känns helt okej. Trots att jag redan börjar få ångest över att den "vanliga" skolan ska börja igen nästa vecka. Men den här veckan har jag mycket bra saker inplanerade så det är bra ändå. Ska blandannat äta ute med mina fina vänner Lelle, Carro och Matilda och ska åka på spa(<333) med la familia, så himla skönt!! Annars då? Jo dasgen idag har rullat på bra, har gått i skolan precis som alla andra, åkte sen iväg och tränade ett tag med bästa Carro innan jag sen mötte upp Andreas och följde med han ut till vingåker och här stannar jag inatt. Nu ska jag nog dra igång ett avsnitt pretty little liars medans Andras duschar hehe, pusshej





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback