17.19

Idag är det söndag och ångesten inför imorgon börjar komma krypande. Idag har jag kollat på handboll uppe i duveholmshallen tillsammans med mina bästa, Matilda och Carro!! Dock så var ingen av oss speciellt intresserade av själva handbollen utan var där endast för att ha någonstans att vara hehe. Var iallafall super mysigt att träffa dom! Nu sitter jag nergosad under en filt (precis som alla andra kvällar) och kollar på tv, vid 20.00 kommer kanske kanske kanske Andreas hit men troligen inte, så om han kommer ska jag mysa med han hela kvällen och kommer han inte så ska jag sätta igång en film och mysa med mig själv istället haha, men det återstår att se. Pusshej






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback