20130314, 19.34

torsdag idag. har haft en dålig dag idag men jag har tur som har så fina vänner som gör den lite bättre iallafall. just nu sitter jag på mitt rum och tjurar i min ensamhet, har ont i huvet, magen och är allmänt irrierad på allt och alla, (det är roligt med lingonveckan). nu så tänkte jag gå och fixa iordning lite mat och sen ska jag tröstäta choklad och kolla på tv. imorgon så är det äntligen fredag och förhoppningsvis en bättre dag, ska då efter skolan följa med henne till frisören och sedan ska jag på bio och efter det kanske sova hos noris och om inte ska jag hem och käka tacos, weho, kyssss 
och eftersom jag har väldigt väldigt tråkigt just nu så kan ni passa på att ställa mig några frågor http://ask.fm/wilmahp





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback