14 sanningar

woah vad udda med 14 istället för 15, haha nej det där var inte änns kul. 
tänkte iallafall köra på ett sånnt här "sannings inlägg" innan jag går och lägger mig. har för övrigt hur ont som helst i min arm nu, det dunkar som tusan, känns typ som träningsvärk x10000, men here we go
 
1. jag är väldigt pratglad av mig om dom jag umgås med är pratiga, men är dom blyga blir jag blyg (om ni fattar?)
2. jag tar bara åt mig av dåliga saker typ om någon säger att jag är ful så tror jag på det men inte om någon säger att jag är motsattsen
3. jag går inte en dag utan musik
4. jag älskar att göra mig iordning om man ska gå bort haha
5. jag har svårt att lita på folk
6. jag blir väldigt lätt avundsjuk 
7. jag är lättskrämd 
8. jag gillar inte att stå i centrum 
9. jag hatar vatten (att dricka)
10. mitt självförtroende varierar ofta beroende på vilka jag umgås med
11. jag älskar att shoppa
12. jag älskar att sjunga men inte framför publik
13. i framtiden vill jag bo i new york
14. jag älskar sommar





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback