11.49

godmorgon, vaknade nyss och ska nog försöka ta mig ut ur sängen och göra iordning brunch, eller tänkte fixa iordning några pannkakor faktiskt, lördagslyx!! idag ska jag stanna hemma och ta det lugnt, kolla på lite filmer osv, sen ikväll ska jag träffa några friends, kolla på mello och käka pizza, weho! 
Igår efter skolan drog jag ner på stan och fick en ansiktsbehandling hehe, eller jag hade tid hos hudvårdsguiden efersom jag har haft lite problem med min hud men nu börjar det arta sig :-) efter det tog jag, nora och ebba oss till sushi corner och käkade där, senare på kvällen hyrde vi film och åt jordgubbar, kiwi, nötter och annat nyttigt hihi. nej nu ska jag fixa mat innan jag hungrar ihjäl! kysssss





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback