stockholm

har idag varit i Stockholm tillsammans med Carro, har varit så mysigt! imorse tog vi tåget upp och drog oss mot gröna Lund, där blev det mycket skratt och skrikande haha, vid ungefär 3 tog vi oss till stan men gick helt fel & var framme vid stan ca 4, där tog vi en sen lunch och sen gick vi iväg och kikade i lite affärer. jag hittade en superfin klänning inne på hollister och det var det ända jag fick med mig hem. senare gick vi mot tågstationen, köpte oss varsin latte och hoppade på tåget och åkte hem, var somsagt en supermysig dag och nu är jag galet trött, pusshej





» carro

tack för det, underbara du! något vi verkligen måste göra om!! loveuuuu

2013-07-07 // 15:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback