shame on us

sitter nu inne på mitt rum med datan & kikar på fina kläder som jag skulle vilja ha i garderoben. ikväll kommer det några girls ifrån stockholm hit & stannar här tills på söndag, kommer bli super roligt, var sjukt länge sen!! Förövrigt så har jag gjort om i mitt rum, eller nah, flyttat runt lite på möblerna. rummet känns mycket större nu & mysigare också för all del haha. funderar också på om jag ska göra om mitt skrivbord (som jag aldrig använder) till ett sminkbord istället, skulle vara skönt att kunna hålla sig på rummet varje morgon istället för att stå & trängas framför den ända bra spegeln i huset med min syster haha. sen vill jag sätta upp några nya tavlor på väggen & hänga upp en ljus slinga, sååå mysigt. jag är hungrig också, fast det är jag hela tiden, jobbigt. 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback