ombre

 
okej, som ni kanske märkte i förra inlägget så är jag inte speciellt nöjd med mitt bruna hår, men jag var också lite upprörd osv i går så jag överdrev nog en smula hihi. Men iallafall, eftersom min fina mamma har bokat en tid hos frisören så är jag väldigt glad nu, men nu står jag mellan två väldigt jobbiga val. Antingen så färgar jag & slingar håret så att det blir nästan som mitt naturliga och sen låter jag det bara växa som vanligt, eller så färgar jag ombre, det är så galet snyggt!!! Just nu är jag väldigt inne på ombre men har inte snackat med mor min än, haha, antagligen blir det inte så eftersom hon kommer väl tro att jag kommer ångra mig igen eller nått, och det vet jag ju inte, men det är ju så sjukt snyggt, och det är ju roligare att sticka ut än att vara en i mängden, right? jaja, jag hoppas på det, ska ta ett allvarligt talk med henne ikväll hihi. men vad tycker ni??
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback