bläbläblä

Idag är det söndag. Tillbringade dagen med Isabelle, vi drog på oss skorna och gick ut på en iskall och jobbig fotorunda och det var alltså ett av dom sämsta besluten jag någonsin gjort, sen kollade vi på film också. Sen har jag ägnat en stor del av dagen till att ha ångest för att det är måndag imorgon. Efter skolan imorgon ska jag följa med Hannah och mamma ner till Friskis&svettis för att bränna lite fett, haha. Jag gillar att träna, men jag har märkt att det går åt "fel håll" om man kan säga så? Alltså jag tränar ju för att det är kul, men också för att vara smal och känna mig snygg, problemet är bara att jag inte blir smal utan mina muskler blir istället större därefter blir kroppen också större, och jag vill verkligen inte det(!!!!!!). Som ni kanske läst i ett äldre inlägg så skrev jag att jag hade komplex över hela min kropp, jag har försökt jobba på det och det går bra, men en sak kan jag inte "komma över" och det är mina ben, hatar dom, & ååååh vad ska jag göra??






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback