believe

hej! idag är en bra dag! starta dagen med att äntligen köpa hem en biljetter till världens finaste justin bieber, min älskling. Så den 22 April kommer jag tillsammans med Hanna och flera tusen andra befinna mig i globen och skrika sönder min röst och gråta ut mina ögon. jag är så lycklig. 
Har precis varit på en riktigt jobbig träning och sitter nu framför datorn och gör ingenting speciellt, funderar på om jag ska följa med mamma och pappa ut med Frazze och kanske ta med kameran. Eller så stannar jag hemma och kollar på film, vi får väl se. ikväll ska jag träffa mina buddies nora och anton, weho. hejdå




» Hanna

kommer bli så sjukt grymt!

2013-01-19 // 23:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback