7 januari

         
 
fem stycken sjukt snygga bikinisar ifrån victorias secret, vill ha alla. haha eftersom jag längtar sjuk mycket till sommaren så kollar jag redan på bikinisar. Men problemet är alltid samma varje år, modellerna på bilderna har perfekta kroppar, långa & smala så bikinisarna ser ju bra ut på dom, själv tycker jag inte så mycket om att gå runt i bikini, trivs inte alls med min kropp. Tycker att jag har en väldigt ful kropp och har komplex över alla delar som går. är för tjock där, för konstig där, åh, vet inte vad jag ska göra åt det, jag vill verkligen kunna vara "stolt" över min kropp  och inte skämmas så varje gång jag visar mig. så två frågor, vilken bikini var snyggast & vad ska jag göra åt mitt kroppskomplex? 




Tänk inte så mycket! Ta den bikinin du tycker är snyggast sätt på dig den och ba köör!!

2013-01-07 // 22:10:07

Som att du skulle ha fett någonstans wilmah? Du har en jättesnygg kropp wilmah, den skulle inte kunna vara mer perfekt. Om du inte kan vara nöjd med dig själv, vem ska då kunna det! Du är skitsnygg!! Jag skulle gärna se ut precis som dig för du är så himla fin! Ta hand om dig!!:)<3

Svar: tack så jätte mycket!!
wilmah

2013-01-07 // 23:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback