2013

hej 2013. kvällen & natten har varit bra, allt ifrån helt galen till typ halvt sovande haha. efter firandet åkte jag till ett nytt firande där mamma & pappa höll till & nu sitter jag vid matbordet & lyssnar när dom vuxna snackar skit. själv längtar jag hem till min säng, vill sova. själva nyårsfirandet var hur bra som helst, jag är så glad att jag har mina fina tjejer!! fast man önskar ändå att man hade någon fin kille att ge nyårskyssen till hihi, men nu är det ju 2013 & vad som helst kan hända & vi hoppas på det bästa. under kvällen la jag till ännu ett nyårslöften tillsammans med nora, att i år, det ska bli ett sjukt år, vi ska hitta på så jävla mycket & glömma hela jävla 2012, haha det året har verkligen varit sämst, menmen "what doesn't kill you makes you stronger"






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback