veckan

här kör vi på ännu ett inlägg innan jag släcker lampan och somnar. Tänkte dela med mig om vad jag ska göra under lovet, hehe. 
Imorgon drar jag och min fina syster till Norrköping för lite shopping, känner att jag behöver fylla ut garderoben även om mamma inte tycker det hihi. På onsdag åker jag, syster och pappa till romme för en massa skidåkning, aaaah hur taggad som helst, och sen på kvällen åker jag ut till spökbacken och kör kvällsåket där, weho! På torsdag så ska jag försöka ta mig upp till farmor och farfar och hälsa på dom, och kanske mina kusiner som också är där då! Sen på fredag åker jag och fotbolls laget iväg på cup i askersund tror jag det var om jag minns rätt? jag har aldrig koll på sånt där, jag bara åker med, just go with the flow liksom haha. Sen på lördag så startar jag dagen med fotbolls träning för uttagningen till sörmlandslaget och senare på kvällen åker jag till nora som har fyllt år och firar henne! Sen på söndag har jag tänk att jag ska sova hela dagen, ja det blir nog ett bra lov det här. haha vi hörs, puss

 
 
 
 
 
 
 




Heja på Wilmah!! Det finns mycket att göra när det är lov:) Riktigt välkomna när ni kommer,det gläder mej verkligen att ni tittar upp:)
Ha det så kul i Romme!

2013-02-19 // 18:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback