godnatt

fick en liten tvångstanke att jag var tvungen att blogga innan jag ska sova så here we go. Just nu ligger jag i min säng med kramper i magen och vet inte vart jag ska ta vägen, dels för att jag har ätit för mycket ikväll och sen för att min vän som kommer en gång i månaden är här och hälsar på (haha så rolig jag är). Ikväll har jag umgåtts med nora och ebba, hur kul som helst. Imorgon vet jag inte vad jag ska göra och inte resten av lovet heller men det återstår att se. men nu ska jag somsagt sova så goodnight, buenas noches, buonanotte och godnatt




God Natt Wilmah Och sov gott! Du mår säkert bättre imorgon igen !!Kanske vi ses nån dag på sportlovet? kram på dej:)

2013-02-17 // 19:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback