tisdag

Idag gick jag upp skapligt tidigt för att hinna med att duscha osv innan jag åkte iväg till stan för att möta upp carro och luncha med henne. Efter ett tag kom också lelle, isabelle, frida och alicia förbi och matilda kom också lite senare dock drog frida och alicia ganska tidigt. Vi andra satt iallafall kvar på c&l och pratade i några timmar innan vi alla drog hem. just nu håller jag på att packa och fixa inför skolan som börjar imorgon, har också match imorgon så fixar lite inför den också. just nu så ska jag ta någonting att äta och lite senare vid åtta ska jag möta upp lelle och isabelle för att gå ut och gå och vara lite hurtiga!
När jag ändå håller på att blogga kan jag ju passa på att klaga lite också haha så here we go, jag har världens största ångest över skolan, vill börja gymnasiet nu, ska dessutom få nya lärare vilket jag inte är så himla pepp på, sen allt det här med prov osv, himla kul hörrni. pusshej 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback