22.43

tänkte skriva ett inlägg nu om blandannat vad jag har gjort idag och igår men också vad som kommer hända de kommande dagarna utifall jag inte bloggar (som vanligt). 
 
Igår på dagen kom släkten hit och firade mamma lite i förskott, sen på kvällen åkte jag hem till nora på mini kräftskiva och en himla mysig kväll tillsammans med henne, amanda och ebba. har inte träffat någon av dom på jättelänge så det var himla mysigt!! vi åt kräftor, kladdkaka och you name it, vi åt mycket. haha. sen vid ungefär halv 12 tog jag cykeln hem och sov :)
 
Idag vaknade jag tidigt som tusan för att hinna fira min mamma ordentligt innan jag åkte iväg för att spela match. Min mamma fyllde alltså år idag och vi har firat henne med god middag, presenter osv, världens bästa mamma<3 Efter hennes uppvakning tog jag på mig skorna och trampade ner till backavallen och åkte sen iväg till eskilstuna för att somsagt spela match. Efter matchen åkte jag hem och åt middag, sen kom isabelle hem till mig en sväng, har saknat henne som tusan då hon har varit iväg till spanien i en vecka. Iallafall så var hon här hemma och gjorde mig sällskap dels för att jag hade tråkigt, vi ville träffas och jag känner mig halvt sjuk så hon kom hit och tyckte synd om mig, bra som hon är!
 
Imorgon ska jag försöka komma upp skapligt tidigt tänkte jag och ska faktiskt försöka dra på mig gympadojsen och sticka ut och springa, bara för sakens skull och för att jag ska känna mig lite duktig. Sen när Isabelle slutar skolan ska jag träffa henne.
och tillslut på tisdag (sista dagen på sommarlovet) ska jag träffa min fina carro, har inte träffat tjejen på hur länge som helst så ska bli super mysigt!
 
det var väl det, pusshej
 




<3 loveu bästiiiis!!

2013-08-18 // 23:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback