when you say nothing at all

Sitter just nu i min säng tillsammans med so boken och ett glas äckligt vatten (måste lära mig att dricka det). Imorgon har jag so prov och jag känner att jag har sjukt dålig koll på provet och allt annat också för den delen, just nu känner jag bara för att gå i ide och sova hela livet, bara så trött på allt och känner mig bara fel. och det värsta är att när jag pluggar brukar det ofta bli så att man bara kollar på texten utan att riktigt fatta hehe jobbigt. imorgon har jag vårkonsert och jag brukar vara ganska pepp på att ha konserter osv men nu känns det bara jobbigt det också. får se hur det blir med sömnen inatt, kommer troligen behöva sitta uppe hela natten för att lära mig den här son, dock kommer jag nog somna inom den närmsta timmen om ingen kommer med ett kilo choklad eller nått haha. 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback