FREDAG

hej, hade sovmorgon nu på morgonen men glömde totalt bort det, såklart. så nu sitter jag här hemma och gör ingenting, så jag tänkte passa på att blogga lite. idag är det fredag och jag är sjukt glad, den här veckan har gått alldeles för långsamt. efter skolan ska jag trampa ner på stan tillsammans med isabelle, esmeralda och linnea för att fixa lite saker. efter det ska jag också fixa mig ett par nya träningsbyxor och kanske ett par nya fina converse, efter det får vi se lite vad som händer. hihi idag är en sån här bra dag, jag är bara glad för allting lixom, haha gud mina humörsvängingar är verkligen sjuka, ena dagen arg, andra ledsen och ibland som idag, bara skitglad. 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback