22.20

hej, till att börja med kan jag berätta att jag har verklingen ingenting att skriva om, jag gör det gamla vanliga, går i skolan, pluggar, tränar och träffar vänner. aldrig någonting speciellt som händer, visserligen tycker jag om att umgås med mina vänner men jag känner att jag vill göra mer saker, att mer ska hända liksom. just nu sitter jag i sängen min och ska snart försöka somna, imorgon ska jag upp vid sex för att sen vid sju sitta i bilen påväg till göteborg där jag ska kolla på min syster som har gymnastiktävling. senare på kvällen ska jag följa med mamma och pappa ut och äta, kvalitetstid! förövrigt så vill jag inget hellre att sommaren ska komma, vill kunna använda massa linnen och shorts osv, längtar som en tok!! sen hade jag vårkonsert igår också. pusshej




Ha det såå trevligt i Götet! Håll tummarna för Hannah och laget från mej också!:))

2013-04-13 // 11:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback