you say its to late to make it but is it to late to try?

Hej! Idag på förmiddagen hade vi origenteringsdag, gick som jag trodde, jag och Nora var ute i skogen i två timmar, vi tappade bort oss, frös, fick vänta på bussen hur länge som helt och så var vi ju dyngsura också, hur mysigt låter inte det? Sen när vi väl kom hem så fick vi veta att vi skulle alltså vänta i 2 och en halv timme innan nästa lektion började, så då passade jag på att åka hem istället, fixa lite mat, (istället för skolans mat) och bara chilla. Sen ikväll har jag träning också, får se hur det går. Kommer antagligen vara död, men det lär vi se då, vi hörs, pusssss
 

åh, gamla bilder. saknar tiden, då det största problemet man hade var att man hade tappat bort sin leksak, nu är det annat 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback