22.01

Ujujuj, länge sen jag bloggade! Igår firade jag min älskade pappa som fyllde år! (han är bäst). Sen så har jag gått i skolan, pluggat och varit med fina människor osv. Imorgon är det fredag & jag älskar det, vet dock inte vad jag ska göra efter skolan, kanske åker ut på äventyr, who knows? I helgen ska jag iallafall sova över hemma hos Nora, kanske ska Vickaaaan va med också men det får vi la se! På söndagen åker vi kanske till norrpan (beroende på mami, hehe hoppas) men jag borde få för jag måste fixa lite things, ska fixa en skjorta, en klänning till lilla fotbollsgalan & vill gärna inhandla en vanlig svart t-shirt. Nu ska jag sova, vi hörs, kysssss






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback