lyckligare nu

hemma från skolan, dagen har varit kall som tusan, har frysit som en isbit (där fick jag till det, ja det fick jag) hah. Nejmen annars så har det varit bra, är dock riktigt förkyld och har ont i nacken och ryggen, menmen, sånt man får ta här i livet. Nu ska jag sätta mig med dom där super jobbiga läxorna, hah, nejmen jag ska göra klart spanska läxan, plugga in en himla massa NO, läsa i min bok & göra min power point till engelska redovisningen, låter kul va? har egentligen inte tid att blogga nu, fast jo, tid är det änd jag har i världen (ironiskt av mig) men gör det ändå, ja det här blev ett väldigt intressant inlägg så ska lägga av nu innan det bara blir massa annat som ni inte änns bryr er om, så vi hörs, kysssss 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback