tredje inlägget idag

Ditt namn? wilmah pettersson
Hur lång är du? för kort för att skriva
Ögonfärg? gröna eyes
Spelar du något instrument? spelar men tar inte lektioner
Dina första tankar när du vaknar? typ jag är trött, eller nått?

Vart befinner du dig just nu? min mysiga soffa
Biter du på naglarna? nej
Vad har du för färg på trosorna? black
Har du några husdjur? en voffe
Är du singel? jup

Vem är snyggast? justin bieber vem annars?
Vem vet mest om dig? mina närmsta + familj
Vad vill du just nu? att mina bästa friends ska va här<3
Rädd för? mörker & spindlar 
Din första riktiga kärlek? var i fyran, ja

McDonalds eller Burgerking? burgerking
Sjunger du? försöker
Vad har du för skostorlek? 36/37
Vill du gifta dig? yes sir
Kommer du överens med dina föräldrar? oftast

Din hårfärg? blondieee
Vad ska du göra imorgon? cup
Skor du hade på dig idag? ett par svarta
Vad sover du i? trosor och tröja
Snygg färg? svart

Favoritårstid? Sommar
Favoritmat och dryck? Grillat och festiiiiis
Vad är du sugen på nu? ben&jerry
Hur svarar du i mobilen? hej(det är wilmah)
Sov du ensam inatt? ja det gjorde jag

Vad gjorde du kl 08 imorse? jobbade
Vad var det senaste någon sa till dig? hejdå, älskar dig
Druckit idag? ingenting
Vad är det för väder hos dig nu? regn
Godaste glassmaken? no idea

Drömmer du mardrömmar? ja
Favoritklädsel? tjocka mys tröjor
Favorit godis? choklad, rally bilar, rollo cola
Hur många kuddar sover du med? two
Längtar du mest efter just nu? birthday

Vem har vart din räddning idag? justin 
Vad luktar det nu om du sniffar lite? bränt (om datan)
Saknar du någon just nu? hahahahah ja klart
Vill du ha barn? ja
Är det någonting som är stressigt? nej

Längtar du till din nästa födelsedag? yaya
Är du blyg? ja
Vad gör du just nu? tv
Tycker du att du har fin dialekt? helt okej
Tycker du om snö? funkar
Vad gör du om 10 minuter? sitter här
Hur mår du nu? bara bra tack

Vad är din önskan just nu? privat :)
Har du något speciellt citat? haha nej
Vad lever du på? luft, mat, vänner
Vad gör du om 5 år? sitter i samma soffa som nu och önskar att jag var gift med justin
Någon/något som du alltid kommer komma ihåg? mycket






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback