simple


 
Idag har jag faktiskt gjort mig själv stolt och har haft håret uppsatt hela dagen utan att ta ner det en ända gång!! haha. Just nu har jag precis kommit hem ifrån skolan och ska nu sätta mig och mejla iväg ett par frågor till min handledare som jag hade när jag praoade som jag sen ska ha med i min praorapport som jag också måste skriva på, sen så måste jag läsa ut min bok, skriva en bokrecension och sist men inte mins skriva klart min deckare som jag glömde skicka till mig själv så det måste jag fixa imorgon, åh, jag som trodde attt dessa tema veckor skulle vara lugna, yeah right. Så nu ska jag somsagt fixa det jag nyss räknade upp, sen vid halv 5 har mamma fixat en klipptid till mig så då ska jag trampa ner på stan, klippa mig och sen cykla hem igen, sen efter det så ska jag vid halv 7 ner till friskis&svettis för obligatorisk träning där med fotbollslaget, cirekelfys ska det visst vara, lagom jobbig och så, hah orkar inte, vi hörs, kyss





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback