happy

Har världens finaste vänner, världens finaste familj, allt blir bara bättre hela tiden, mår så jävla bra nu, tack alla för att ni finns, ni vet vilka ni är
 
Slutade tidigare än vad jag skulle idag på jobbet, kom hem vid halv 12, gjorde då iordning lite mat och har sedan dess bara suttit framför tvn och sovit lite till och från, super skönt. Ikväll ska mamma och pappa bort så det blir jag hannah och erik kvar här hemma, ska äta sushi (fattasåjävlagott) hah, sen ska jag väl bara kolla på ännu mer tv och mysa. Imorgon har jag somsagt cup, är galet taggad redan nu, bra va? nejmen ska bli super kul, hoppas på bra väder, (där lät jag som en 60 åring japp) men vi hörs, kyss





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback