catching feelings

Ligger nu i min obekväma säng tillsammans med datorn och bra musik. Denna fina fredagskväll har jag tillbringat med Isabelle, vi har "jobbat" på coop, varit barnvakt, spelat in videos och haft det bra. Imorgon kväll åker jag hem till Hanna och är där tillsammans med resten av tjejerna i klassen och kör på lite julmusik, julbak & mys, åh, längtar som en tok till juklafton, och ännu mer till min födelsedag!! Sen på söndag så kommer fina släkten hit och firar mig, på kvällen kommer nora & victoria hit och sover här tills på måndag, åh, bästa födelsedagen ever, och längst upp på listan står biljetter till världens bästa justin. bye

             
 




ska du se justin nästa år?

Svar: har inga biljetter än, men jag ska komma in ändå!
wilmah

2012-12-02 // 23:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback