you can count on me like 1-2-3

För ett tag sen så kom jag hem ifrån fotbollen, jag var inte med för min hals och förkylning men jag tog min tid och åkte ner och kollade. Om cirka en timme åker jag ut till någon resturang som ligger vid hjälmaren tillsammans med min familj och mormor och morfar för att fira deras bröllopsdag, mysigt mysigt! Just nu så ska jag gå och göra mig en macka, sminka mig och byta om, sen så drar jag iväg, vi hörs välll under dagen? och vet ni? Igår kväll så gick jag in på nelly.com och letade efter lite kläder till sommaren och jag hittade två par shorts och ett linne, så nu är det bara att hoppas på att min kära mor ska klicka hem det åt mig, hihi, längtar så mycket till sommaren! Känner att sommaren 2012 kommer bli bäst!





Delta gärna i dagens blogg & ha chans att få en länk inför mina över 200+ läsare! :)



Direktlänk: http://mwallin.blogg.se/2012/may/lordag-dagens-blogg.html

2012-05-19 // 12:45:38

Delta gärna i dagens blogg & ha chans att få en länk inför mina över 200+ läsare! :)



Direktlänk: http://mwallin.blogg.se/2012/may/lordag-dagens-blogg.html

2012-05-19 // 12:45:44
» Ida

Ha en bra lördag! ♥

2012-05-19 // 16:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback