take me away!

Just nu känner jag mig väldigt deppig, dagen har varit bra och så, men så sätter man sig med läxorna och på en sekund blir man som jag sa, deppig. Försöker plugga på till spanska provet på onsdag, usch! Jag får ju inte in det i huvet! Och det är inte lite vi ska kunna heller? Åh, just nu känner jag bara för att skita i den så får det gå som det går. Det känns så jobbigt att läsa, jag menar dom har ju tusen olika sätt att säga saker beroende på om man är kille eller tjej osv. Sen har vi SO, matte och engelska också! Tjenare paniken? Nej usch! Nu tänker jag stänga ihop alla dessa böcker, glömma alla läxor och sätta igång en riktigt bra film och slappna av.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback