dålig dag

-i detta inlägg får ni ursäkta språket-

Den här dagen har varit riktigt dålig. Stressigt och jobbigt i skolan, kommer hem, åker på fotbollsträning, det gick inte bra, inte alls, jag har ingen kondition kvar vilket gör mig jävligt arg, fan! Man blir verkligen så sur på sig själv! Varför körde man inte lite extra på träningarna?.. Iallafall, när jag väl kommer hem, berättar för mamma om dagen osv. japp, då missförstår vi varandra och blir både irriterade och sura på varandra. kul? Nej. åh, ibland orkar man bara inte. Nu ska jag skriva den där förbaskade bokrecensionen också, herregud.. när tar den här dagen slut?





» Hanna

Du får en vissuell kram från datorn av mig wilmah! ♥

2012-03-21 // 19:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback