she said spread your wings my little butterfly

Vid ungefär kvart över nio idag befann jag, mamma, pappa och hunden oss ute i forssjö skogen där pappa tog en promenix med Frazze och jag och mamma avklarade en löprunda på 43 minuter runt i skogen. När jag kom hem tog jag det lugnt och det har jag gjort ända fram till nu. Skulle ha träffat Nora idag men hon har inte hört av sig än, hon kanske sover eller har glömt bort det helt, två av dom sakerna hon är bäst på! haha, men vi får se vad jag gör ikväll. Hör hon av sig så tar ni nog med oss vårt pick och pack och sätter oss på någon kulle någonstans och kollar på solnedgången och snackar en himla massa skit. Om inte så följer jag nog med resten av familjen över till grannarna för middag osv. Nej, ni får veta lite mer ikväll, just nu vet jag lika lite som ni, hej!
 
åh, längtar





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback