my love

Tänkte bara göra ett inlägg och berätta lite om min pojkvän Anton.
Anton är en jättefin och bra kille, han är lätt att prata med och man kan berätta precis allting för honom, han är väldigt rolig och vi kan skratta åt vad som helst, när som helst. Han är väldigt omtänksam och bryr sig alltid om hur man mår och känner, har tröstar en när man är ledsen och får en alltid på bättre humör. Anton är en sån kille man skulle kunna ringa mitt i natten om det var någonting och han skulle inte bry sig ett ända dugg, utan han skulle bara hjälpa en. Han är också en väldigt mogen kille som man kan lita på till 100%, det man säger till honom stannar där, vilket gör att man berättar väldigt många grejer får honom. Han är väldigt social med sina vänner och med min familj vilket är väldigt skönt. Han är lite blyg dom första gångerna man träffar honom, men efter några gånger så blir han hur galen som helst!  Han betyder hur mycket som helst för mig och jag älskar honom massor och är hur glad som helst att jag träffade en så bra kille som honom




» Anton

Aw älskling, vad gullig du e! <3
Jag älskar dig hur mycket som helst! Du betyder allt för mig, jag är super glad att jag fick träffa dig, du är världens underbaraste, det finns ingen som kan va lika underbar o fin som du är älskling!
Jag älskar o saknar dig massor! <3

2012-07-09 // 11:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback