knä problem

Hej, har nu precis ätit mat efter en minst sagt tråkig träning, det var nämligen så att mina knän inte klarar av att springa på konstgräs, jag får liksom kramp i dem, det här kommer ju alltså ställa till det för mig på Gothia om jag inte får hjälp med det, pappa ska ringa till någon kille imorgon och se vad han säger, sen så gäller det att smörja in knäna två gånger per dag. Det kan till och med bli så att jag måste ta med mig dom där föbannade knäskydden, åh, jag vill inte, dom är så jobbiga att sätta på och tejpa och bara att hålla koll på dom är lagom jobbigt! usch! vi får hålla tummarna för att det ska bli bra så att jag slipper det!




Hoppas det blir bra hjärtat!
Saknar dig som fan!
Vi kommer ju inte ses på evigheter!
Kram

2012-07-13 // 00:00:05

Snygg blogg! Men mera update<3

2012-07-20 // 16:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback