jag vet att dom känner hat för dom vet att det vi säger är sant

Hej, nu är det jag igen! Tack Agnes och Nora för gästbloggandet! 
Idag vid ungefär halv 2 åker jag ner på stan med Nora för att fixa lite saker och ikväll åker jag hem till min saknade Ebba och firar henne eftersom hon har fyllt år, stora tjejen! Ska bli supermysigt att träffa henne, har inte sett henne sen skolan slutade,har faktiskt inte träffat någon i klassen förutom Nora, usch, för länge sen, miss u! Just nu sitter jag och lyssnar på lite skön musik, bland annat kent och lars winnerbäck, bästa! När jag ändå skriver om winnerbäck kan jag berätta att jag ska på hans konsert den 10 augusti, åh! Kommer bli bäst, längtar som en galning! Nu tänkte jag också göra ett litet videoinlägg och visa vad jag har köpt under tiden jag varit borta så ni få se det också, vi hörs, kram





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback