ingenting som man lär sig med tiden oavsett hur jag vänder och vrider

Var en tur ner på stan idag och lunchade med familjen, lite kvalitetstid sådär. När jag kom hem tog jag och rensade ur garderoberna, usch, det är sjukt vad mycket skit man köper som man aldrig använder. Ikväll vid 7 åker jag och Hannah ner till stadsparken för att kolla på någon slags show eller någonting sånt, förstod inte riktigt vad det var men det blir nog bra. Idag åkte Anton också iväg till Öland precis som bästa vän Maja gjorde i söndags, saknar och älskar er båda♥ Vi hörs, kram

 





» Anton

Saknar o älskar dig massor älskling! <3

2012-07-30 // 21:38:40
» majs

Saknar och älskar dig också! <3

2012-07-30 // 22:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback