gothia

Bild med dom nya tröjorna på, nu taggar vi tjejer!
Hej, dagen idag har hittills gått ut på att klippa gräset och packa lite inför gothia! Vi åker ju trotsallt om 3 ynka dagar! Ska bli helt sjukt kul, ett minne för livet! Ikväll blir det dessutom sista träningen innan vi drar iväg på söndag! Nu är det så att jag tänkte ju försöka uppdatera lite under veckan där på Gothia, men blogg.se appen har ju slutat fungera så det blir ju lite svårt, men för eran skull tänkte jag be någon av mina vänner som är hemma att blogga lite åt mig under tiden så att det fortfarande blir lite uppdatering här! Nu ska jag göra mig iordning lite sen åker jag, Hannah och pappa åka ner på stan och äta lunch, super mysigt! Vi hörs ikväll, kram




Min blogg.se app funkar! Det stod typ att man var tvungen att uppdatera appen eller ta bort den och sen ladda ner den igen ;)
Ett litet tips av mig(eller det kanske inte var direkt något tips) :)
Kramis! :)))

Svar: tack för hjälpen! :)
wilmah

2012-07-12 // 22:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback