fearless

gammal bild
jag kan ju börja detta inlägg med att berätta för er att jag hatar den svenska sommaren. Idag har det regnat hela långa dagen så jag har i princip varit dyngsur hela dagen. Men jag har haft det bra ändå, jag åkte nämligen ner till stadsparken med Maja och Agnes och tog med oss lite fika som vi från början häde tänkt äta upp ute i solen och i gräset med eftersom vädret inte var så bra så slutade det med en fika uppe på scen mitt i stadsparken vilket var lika roligt och mysigt som det skulle vara med eller utan sol och gräs. Nu ska jag hjälpa en tjej med att få in en header på sin blogg, sen ska jag nog göra mig iordning och kolla lite på barnen i bullerbyn för att sen sova, kram
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback